Пошуковий запит: (<.>A=Мацука В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Мацука В. М. Розвиток форм управіння готельними ТНК [Електронний ресурс] / В. М. Мацука, О. О. Геращенко // Вісник Маріупольського державного університету. Сер. : Економіка. - 2013. - Вип. 5. - С. 65-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_ek_2013_5_11
|
2. |
Мацука В. М. Сучасні тенденції та перспективи розвитку туризму в Україні [Електронний ресурс] / В. М. Мацука // Вісник Маріупольського державного університету. Сер. : Економіка. - 2011. - Вип. 1. - С. 43-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_ek_2011_1_9
|
3. |
Мацука В. М. Масштаби і структура міжнародного туризму в Україні [Електронний ресурс] / В. М. Мацука // Вісник Маріупольського державного університету. Сер. : Економіка. - 2011. - Вип. 2. - С. 52-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_ek_2011_2_9
|
4. |
Мацука В. М. Закономірності та тенденції розвитку регіональних ринків туристичних послуг [Електронний ресурс] / В. М. Мацука, К. В. Осипенко // Вісник Маріупольського державного університету. Сер. : Економіка. - 2012. - Вип. 3. - С. 158-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_ek_2012_3_23
|
5. |
Мацука В. М. Інвестиційна привабливість туристичної галузі України [Електронний ресурс] / В. М. Мацука. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2014. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2014_1_68
|
6. |
Брітченко Г. І. Інтегровані маркетингові комунікації у розвитку туристичних підприємств [Електронний ресурс] / Г. І. Брітченко, В. М. Мацука // Інформаційне суспільство. - 2014. - Вип. 20. - С. 47-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2014_20_13
|
7. |
Мацука В. М. Транснаціоналізація туризму в умовах сучасності [Електронний ресурс] / В. М. Мацука // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2017. - Т. 22, Вип. 4. - С. 21-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2017_22_4_6
|
8. |
Балабаниць А. В. Маркетингова технологія формування лояльності споживачів на ринку туристичних послуг [Електронний ресурс] / А. В. Балабаниць, В. М. Мацука // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Економіка. - 2017. - Вип. 14. - С. 177-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_ek_2017_14_22
|
9. |
Мацука В. М. Оцінка конкурентоспроможності України на світовому туристичному ринку [Електронний ресурс] / В. М. Мацука // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Економіка. - 2018. - Вип. 16. - С. 93-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_ek_2018_16_13
|
10. |
Мацука В. М. Особливості іноземного інвестування в Україні [Електронний ресурс] / В. М. Мацука // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2015. - Вип. 11(4). - С. 12-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2015_11(4)__4
|
11. |
Мацука В. М. Державне регулювання міжнародного туризму в Україні [Електронний ресурс] / В. М. Мацука // Проблеми системного підходу в економіці. - 2019. - Вип. 4(1). - С. 15-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2019_4(1)__4
|
12. |
Мацука В. М. Інвестиційна діяльність України в глобальному середовищі [Електронний ресурс] / В. М. Мацука // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Економіка і управління. - 2020. - Т. 31(70), № 6. - С. 19-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_econ_2020_31(70)_6_6
|
13. |
Мацука В. М. Сучасні тенденції розвитку туристичного бізнесу в регіонах України [Електронний ресурс] / В. М. Мацука // Проблеми економіки. - 2021. - № 3. - С. 56-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2021_3_9 Мета роботи - дослідження тенденцій розвитку туризму в регіонах України. Аналізуючи, систематизуючи й узагальнюючи наукові праці багатьох учених, статистичні дані, розглянуто стан і визначено тенденції розвитку туристичного бізнесу в регіонах України; виявлено проблеми регіонального розвитку туризму; обгрунтовано напрями розвитку туристичного бізнесу в Україні та її регіонах. У результаті дослідження окреслено сучасні тенденції розвитку туризму в регіонах України: пожвавлення туризму чергується зі спадами; у світовій ринковій кон'юнктурі імідж України залишається ще невизначеним; домінують тенденції перевищення виїзного туристичного потоку над в'їзним; у структурі туристичних потоків за мотивами як з України, так і до України більша частка належить приватному туризму; у географічній структурі туристичних потоків домінують країни-сусіди; найбільше туризм розвинений у таких регіонах України: м. Київ, Київська, Львівська, Дніпропетровська, Одеська та Запорізька області; найменше - у Луганській, Кіровоградській, Житомирській, Тернопільській, Рівненській, Сумській областях. Проведене дослідження надало можливість виявити проблеми розвитку туризму в регіонах України: проблеми логістичного характеру; ігнорування екологічних, санітарно-епідемічних питань; непрозорість ведення туристичного бізнесу; соціальна та політична нестабільність; світова пандемія коронавірусу; відсутність платоспроможного попиту тощо. Наукове дослідження надало змогу визначити перспективи розвитку туристичного бізнесу в регіонах України: досягнення європейських і світових стандартів співвідношення якості послуг і цін на туристичні послуги; адаптацію нормативно-правових і законодавчих актів туристичної галузі до стандартів, прийнятих у європейському та світовому співтоваристві; залучення інвестицій у туристичний бізнес; створення привабливого туристичного іміджу регіонів і просування регіональних турпродуктів на національний і міжнародний туристичний ринки; розвиток інфраструктури регіональних туристичних ринків тощо.
|
14. |
Мацука В. М. Сучасні тренди іноземного інвестування в Україні [Електронний ресурс] / В. М. Мацука // Інвестиції: практика та досвід. - 2023. - № 12. - С. 88-94.
Зміст випуску Повний текст публікації буде доступним після 01.07.2025 р., через 426 днів
|